وبلاگ مسعود براتی

این وبلاگ برای نمایش نوشته‌ها، مطالب مطالعه شده که مناسب است دیگران هم ببینند و کارهای دیگری که الان مشخص نیست ایجاد شده است. لذا مطالب و پیوندها قابل استفاده هستند.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مردم مبارز مصر جمعه شب سفارت رژیم اشغال‌گر قدس در شهر قاهره را اشغال نمودند. این حرکت، پس از پیروزی مردم مصر بزرگترین پیروزی آنان محسوب می‌شود. اتفاقی که در گذشته کسی حتی تصورش را هم نمی‌توانست بکند. کشور مصر یکی از اصلی‌ترین متحدین اسراییل بود که اوج این اتحاد و همکاری در جنگ غزه و محاصره ۵ ساله این بخش فلسطین بود.

اگر کسی گذشته مصر را بداند و خیانت‌هایی که از سمت دولتمردان سابق مصری به جهان اسلام رسید، خدماتی که به دشمنان جهان اسلام انجام دادند،‌ را مرور نماییم، به خوبی عظمت این حادثه بزرگ را درک خواهیم نمود. مصر یکی از کلیدی‌ترین نقش‌ها را در قرارداد صلح کمپ دیوید ایفا نمود. انورسادات خائن زمینه‌ساز صلح عربی-اسراییلی شد. بعد از او نیز حسنی مبارک خدمات فروانی به اربابان امریکایی-اسراییلی خود نمود و برای همین خوش‌خدمتی‌ها بزرگترین کمک‌های نقدی سالانه را بعد از اسراییل از آمریکا دریافت می‌نمود.


حال در چنین کشوری یک حرکت بزرگ در راستای آرمان فلسطین رخ داده است. این حرکت هرچند آسان به دست نیامده است، اما حفاظت از آن سخت‌تر است. بدخواهان و نوکران خارجی از انواع ابزارها استفاده خواهند کرد تا این حرکت را محکوم نموده و پس از مذموم شمردن آن، سبب بازگشت وضعیت به قبل از آن شوند. حال اگر گروه‌های حامی گفتمان مقاومت از این حرکت حمایت نکنند و برای آنها تولید ادبیات و محتوا نکنند، در شکست احتمالی آنها سهیم خواهند بود. برای نمونه یکی از مهمترین حملاتی که به گروه‌های انقلابی مصر خواهد شد، از زوایه حقوق بین‌الملل است. چرا که در حقوق بین‌الملل سفارت‌خانه‌ها همانند خاک کشور محسوب شده و نباید به آنها تعرض شود.(برای نمونه به این مطلب نگاه کنید) این همان اتفاقی بود که در ابتدای انقلاب اسلامی ایران نیز افتاد. آمریکا با مظلوم نمایی توانست برای مدتی افکار عمومی را به حمایت از خود ترغیب نماید و با این کار علل اصلی اشغال سفارت توسط دانشجویان پیروی خط امام را به حاشیه ببرد. حال این امکان بسیار وجود دارد که رژیم صهیونیستی با توسل به همین حربه، مظلوم نمایی کرده و برای خود کسب اعتبار نماید. لذا یکی از کارهای اصلی باید بازخوانی جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی باشد.

جمهوری اسلامی ایران اصلی‌ترین پایگاه حمایت از راهبرد مقاومت و نابودی اسراییل است. گروه‌های فعال حزب الهی که در داخل فعالیت می‌کنند، به راحتی می‌توانند با کارهای کوچک این حرکت بزرگ را حمایت نموده و در ادامه پیدا کردن آن یاری نمایند.

کارهایی از قبیل ارسال ایمیل، پیامک، ‌نوشتن مطالب وبلاگی، کارهای گرافیکی  در بزرگداشت این حادثه، جشن‌های مردمی و … این فرصتی است که به راحتی به دست نیامده و نباید بی‌توجه به آن بود. رژیم صهیونیستی یک قدم بزرگ دیگر به نابودی خود نزدیک شده و می‌‌توان خرد شدن پایه‌های رژیم سفاک صهیونیستی را شنید.

  • ۹۰/۰۶/۲۰
  • مسعود براتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی