وبلاگ مسعود براتی

این وبلاگ برای نمایش نوشته‌ها، مطالب مطالعه شده که مناسب است دیگران هم ببینند و کارهای دیگری که الان مشخص نیست ایجاد شده است. لذا مطالب و پیوندها قابل استفاده هستند.

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

کلیپی که دوستان خبرنامه دانشجویان درباره دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب تولید کرده‌اند.



خبرنامه دانشجویان ایران: سنت افطاری رهبری انقلاب با دانشجویان یکی از دیدارهای ویژه ایی است که در شرایطی متفاوت تر از سایر دیدارها انجام می شود؛ صراحت و جسارت بیان، جنس مطالبات و نوع مطالبه گری دانشجویان و پاسخ های شفاف رهبری را می‌توان از مهمترین وجوه تمایز این دیدار برشمرد.

مسئله خصوصی سازی و اجرای قانون پنجم توسعه کشور از مهمترین مسائلی بود که در سال 89، فضای کشور را درگیر کرده بود. در این میان تشکل‌های دانشجویی در دیدار رمضانیه همان سال حرف های زیادی درباره این مسئله داشتند؛ می توان جنبش عدالتخواه دانشجویی را تنها تشکلی دانست که در آن دیدار، به طور ویژه درباره مسائل حول خصوصی سازی و قانون پنجم توسعه مطالبی را بیان کرد. به همین خاطر به سراغ نماینده این تشکل دانشجویی در آن سال رفتیم. وی از اهمیت مطرح کردن این مسئله در دیدار با رهبر انقلاب گفت. این فعال اسبق دانشجویی در ادامه از اثر بخش بودن صحبت ها مقابل رهبری می گوید بطوری که بعد از ارائه طرحی درباره مسئله خصوصی سازی در آن دیدار، از خارج شدن آن طرح از مجلس خبر داد. انتقاد از عملکرد آن موقع صدا و سیما و گلایه از عدم توجه مسئولین به دعوت دانشجویان، از دیگر قسمت های گفتگوی ما با وی بود. دبیر اسبق جنبش عدالتخواه در انتها از دانشجویان خواست که در دیدار امسال از تحلیل های سطحی پرهیز کنند.

این کلیپ را در لینک زیر مشاهده کنید:


  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • مسعود براتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی